torsdag 25 november 2021

Okej here we go!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med tvättstugan.

Jag känner genast att det inte kommer att vara lika klaustrofobisks och ångestladdat att gå ner där nu. Alltså lite färg kan göra så stor skillnad!

Före
Efter🙂

I love it!!! Och det var verkligen hög tid att bli klar för tvättkorgen började bli fylld till bredden. Så jag har hunnit inviga med att köra några maskiner.

Idag var jag på BUP med Milton. Han ska få åka och testa ut tyngdtäcke om typ två veckor. Jag håller tummarna att han ska gilla det.

Han är inne i en sämre period just nu. Känns som att det har gått flera steg bakåt i allt som hade blivit bättre. Han är på sämre humör igen. Trött. Less på skolan och har börjat tappa fokus. 😞

Tjejerna är dock båda inne i bra perioder. Milla är ju iofs oftast det. Celia är fett taggad inför flytten. Vilket jag verkligen kan förstå till hundra procent.

Vi hade ju egentligen tänkt åka till Ikea på lördag. Men Jonas ska på den årliga jobbfesten i morgon så en tripp på Lördag lär inte vara så aktuellt. 😬😅

Det innebär en myskväll för oss själva i morgon och det blir typ mysigt. Det var så länge sen. Lite godis och idol.

Klockan är snart 02.00 och jag har svårt att varva ner. Jag var jätte trött för ett tag sen. Men jag blev så jävla hungrig så jag var tvungen att gå ner och steka plättar.

Nu är jag mätt, men inte så särskilt trött 😴

Jag har förövrigt klarat av att slutföra katt-kursen nu. Det blev ett MVG, tre VG och resten godkänt. Så nu kommer jag få mitt lilla certifikat. Känns så himla skönt för jag var så nära att hoppa av. Men jag krigade mig igenom och lyckades slutföra den. Jag får erkänna att jag blev en smula stolt över mig själv. Jag kanske har en hjärna 🧠 trots allt?!

Kanske skulle jag kunna läsa något ämne i framtiden. Den som lever får se.

Men om jag inte somnar snart så lever jag kanske inte i morgon. Så god natt 😴

Inga kommentarer: