onsdag 15 december 2021

Typ den knasigaste starten på dagen.

Inte bara att jag tog mig upp i god tid på väckarklockans tredje ringning 🤪 sen kom jag till mamma och pappa för lite morgonkaffe i vanlig ordning. Hit åker jag ju nästan varje dag när jag har lämnat barnen. I vanliga fall ligger pappa och snarkar i soffan om han inte jobbar. Mamma brukar höra när jag kommer så hon brukar oftast hinna stå vid kaffebryggaren i köket. 
Men idag så står dom i hallen, pappa med en skurmopp i högsta hugg och mamma med skurhinken. Eftersom att det hela utspelade sig just utanför badrummet så var min första tanke att det kanske hade blivit översvämning 🤔 

Men tydligen så var det en mus eller en råtta mamma hade sett springa efter väggen 👀🐀🐁

Vi hittade den dock inte 😬
Godmorgon världen 👋🏼

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1f306jWikQVo2RL0c-3fku4QbRS6ouTXX

1 kommentar:

Disa E sa...

:D HAhHAhahaa,,ja som det kan bli. Men nu har vi i alla fall råttskrämmor i huset så dom ska väl försvinna. Hoppas vi. :O