torsdag 25 november 2021

Jag är en IDIOT!!!

Som ni har märkt så gnäller jag konstant om hur jävla slut och trött och utmattad jag är. Och hur vidrigt mycket det har varit och kommer att bli framöver.

Jag har ju drömt i sju år om att måla om i tvättstugan. Den har ju varit så fruktansvärt vidrig. Men renovera där har legat så fruktansvärt långt ner på prioriteringslistan. Men nu tydligen, när jag är helt fett slut så kör jag en sån här ”i stället för att lyssna på kropp och knopp så kör jag på impulsiva idéer som suger. Tänker, jamen nu när allt ändå är upp och ner och kaos i huset. Det finns färg och penslar framme osv kan jag ju lika gärna tuta och köra, hur svårt kan det vara liksom?! Men jo det ska jag gladeligen berätta. Det är fan ett helvetes projekt. Det är rätt jävla krångligt när det finns ca 4000 rör. Vilket jäkla självmords uppdrag. 🤯

Well, en sju års längtan går ju i uppfyllelse trots allt även om jag just nu ångrar mig att jag drog igång detta projekt just nu. Well…vila får man göra i graven. Kanske är det lika bra att få det nu när jag ändå lever på energi som absolut inte finns. Jag kommer ändå bryta ihop i Januari oavsett om jag kladdar färg i tvättstugan eller ej. 😰

Idag fick vi provsvaren på både Sid och Sias tester för FIV//’FELV. Det ser bra ut. Tack och lov.

Jag kom äntligen ihåg att ta en ”före och efterbild” för en gångs skull. Trots allt jag har hunnit börja måla lite så ser man ju fortfarande G-dur vidrigt det har sett ut. Det har varit så sjuk ångest att gå ner i den där hemska bunkern. Vidrigt fula färger, trångt och jävligt. Fy usch. Som om det inte är tråkigt nog att tvätta till och med i en fräsch tvättstuga, men det kommer nog kanske kännas lite mindre ångestladdat sen när det här blir klart. Man spenderar ju trots allt rätt mycket tid där nere.

Nu har jag så satans ont i min kropp och känner mig allmänt pissig. Det kommer att behövas mer färg dock och jag skulle vilja ha vit sprayfärg till alla rör och så vidare. Vi får se om jag kommer orka slutföra detta projekt för det är fan så mycket jobbigare än jag hade inbillat mig.

Nu ska jag se lite mer idol. Sen blir det sängen och hoppas att jag vaknar piggare och på bättre humör i morgon. Over and out!

Inga kommentarer: