fredag 19 augusti 2022

Jag sprängs snart!

Jag har egentligen börjat föredra att kanske ibland klottra ner en tanke på Instagram än på bloggen. Det känns typ som att det inte tar lika lång tid. Men där har jag endast ett visst begränsat antal tecken jag kan skriva. Och gudarna ska veta att jag behöver oändligt många tecken för att kunna skriva om det jag har på hjärtat nu. JAG VILL BARA SKRIKA SÅ ATT VARENDA JÄVLA KOTTE I SVERIGE SKA HÖRA! Särskilt dom som bestämmer. Alla som sitter och skriver sina fina målsättningar om barnen och deras rättigheter. Särskilt dom jävla tomtarna som sitter och bestämmer. När allt kommer till kritan så handlar allt om pengar. Det ska låta så fint. Men egentligen skiter dom högaktningsfullt i om en eller annan unge inte får sina behov tillgodosedda, så som det står i skollagen. Man kan ju faktiskt inte göra alla nöjda och glada. 

Inga kommentarer: