torsdag 25 november 2021

Trött, tröttare, tröttigaste

Fy fan vad det här kommer att bli en lång dag. Jag somnade kring tre-snåret i natt. Och vaknade halv sju!!! Behöver jag säga hur död jag kände mig?! Dock upptäckte jag att min telefon inte hade laddats alls under natten. Jag sov på soffan och laddaren där fungerar tydligen inte. Jag försökte att ta ut laddaren och sätta i den igen och hade mig….utan resultat. Då hann jag bli pigg så då gick jag till mamma för en kopp morgonkaffe. Men jag känner nu att jag skulle behöva lägga mig och vila en stund till. Dagen kommer att bli alldeles för lång annars och jag har sovit så dåligt och få timmar senaste veckorna så det börjar kännas.

Jag har sådan jäkla värk i mina händer och handleder idag. Gör ont att bara skriva på tangentbordet just nu. Huvva!

Jonas kom inte hem förrän typ 03.00 i natt. Så jag antar att det var en väldigt trevlig fest. Jag ställde fram en spyhink bredvid sängen. Sedan valde jag att gå och lägga mig på soffan. För han har en tendens att lukta som att han har badat i absolut vodka när han har druckit. Inte liksom sån där baksmälla med dålig andedräkt utan det liksom osar ren sprit om hela honom. Jag tror att det är för att han är så tålig mot alkohol, även fast han dricker så sällan så måste han ändå dricka kopiösa mängder för att bli lullig. Det problemet har ju inte jag…jag blir ju redigt onykter på 3 folköl. Men jag är så billig i drig så att säga. Sen att man dricker typ 2-3 gånger per år skapar ju inte precis någon tolerans heller. Men det är ju ändå ett sundhetstecken. Många hinner ju dricka fler gånger på en månad än jag gör på ett helt år.

Näe, det gör för ont i händerna. Jag pallar inte att skriva mer. Så jag ska lägga mig och blunda en stund känner jag.

Over and out!


Inga kommentarer: