tisdag 30 november 2021

Besviken

 Att säga besviken är en rejäl underdrift. Jag var till läkaren idag. Samma läkare som jag lämnade gråtande för något år sedan. Känslan idag och allt hopp jag hunnit få gick i kras. På tre sekunder. 
Att jag hade så otur att jag hamnade hos just denna av alla läkare är ju helt jävla otroligt. 
Idag grät jag inte. Men inte fan var det långt ifrån. 

En del av det han säger kan jag köpa. Men ändå inte.

Jag blev hemskickad med ett recept på en medicin mot depression, ångest och diabetessmärtor. Inte en enda av dom tre åkommorna sökte jag för idag...

Så, här står jag nu. Utan hjälp ytterligare en gång. Enda skillnaden mellan igår och idag är att...Igår hade jag hopp.

Annars utöver det är jag allmänt trött och livet känns skit och jag känner mig som en tickande bomb som är såååå redo att sprängas. Men för att alla ska överleva morgondagen försöker jag bita ihop... Jag andas i fyrkant och försöker tänka positiva tankar..som exempelvis 

LIVET HAR ETT SLUT!



Inga kommentarer: