söndag 9 januari 2022

Jag vaknade 06.00

På Lördag morgon. Kring 08.00 gick jag till mamma och pappa och drack kaffe. Det var mysigt för det har gått några dagar sen jag var där senast. 

När jag kom hem, och hade varit hemma ett tag började jag må lite illa. Nästan som att jag ville kräkas 🤮 
Så jag la mig och vilade. Det blev bättre och jag kräktes inte. Jag åt tacos 🌮 till middag och jag var nog rätt hungrig   😋 min mage kanske kände sig tom utan att jag förstod det själv. Well, anyhow. 

Jag låg heeeela dagen/kvällen i sängen  utan att sova en enda sekund. Och nu är klockan snart sex igen. Jag har alltså snart varit vaken i 24 timmar. Och om jag somnar nu?! Det skulle ju bli förjävligt men jag har svårt att tro att jag ska orka en hel dag till vaken. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra  😕

Jag börjar få ont i huvudet och liggsår efter att ha legat här i typ femton timmar -ish. 
Varför ska det vara så jäkla svårt att sova lagom?! Måste det vara antingen tretton timmar eller inget alls?! Va fan!!! Jag trodde att vi levde i landet lagom ju 😕🤔

Inga kommentarer: